Fredagsmys

Efter en riktig slappedag känner jag mig bara ännu tröttare och jag kan konstatera att man inte blir utvilad av att sitta framför datorn ;) I alla fall inte jag. Vet inte hur många gånger jag har kollat igenom H&M-katalogen och velat och funderat och har nu bestämt mig för en stycke topp i färgen ljusrosa. Varför jag inte väljer två stycken är helt enkelt för att det kan kännas lite tråkigt att ha samma topp i olika färger. Jag kanske hellre köper en annan topp i vitt. Men den är ju så söt!

Ikväll vet jag inte riktigt vad vi skall göra. Eller jo! Vi skall äta min favoriträtt, nämligen Italiensk lasagne. Sen ska vi väl mysa framför dumburken. Jag vet inte, är det doobidoo idag? Det var nog sista gången förra gången. Men något finns det väl att se. Sen skall jag spela in filmen "Så som i himmelen". Den har ju fått så bra kritik!

Ååh, vad jag längtar till nyårsafton. Det känns så högtidligt oh helst av allt vill jag ju gå i klänning. Jag har faktiskt tvingat iväg mig själv på en tur till en second hand i morgon, det återstår bara att se om jag kommer iväg. Skall det bli manchester kjolen eller blir det något nytt? Eller nytt kanske man inte kan säga om second hand-fynd...

Ha en trevlig fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Detsamma:) Kram

Postat av: Nellie

Tack detsamma :)

2006-12-29 @ 20:49:11
URL: http://novegirl.blogg.se
Postat av: Ally

Söt topp :) rosa äger!

2006-12-29 @ 23:06:08
URL: http://princessan.blogg.se
Postat av: Anonym

vad ska du göra på nyår? paaaaarty, eller? :D haha!

2006-12-29 @ 23:18:11
Postat av: Kajsa E

Hej!!
Jag såg också "Så som i himmelen". :)
Tyckte du den var bra??
Jag tyckte den var sorlig..ibland lite hemskt.. men mest väldigt, väldigt fin. :)
Tänk André Sjöberg som spelade Tore...svårt måste det vara. Men han gjorde d ju galant. :)

Ha d bra!!
MVH Kajsa som tjatar om ifall du kan komma på spel/film-kvällen på onsdag hos Annie?? =P

2006-12-29 @ 23:28:34
Postat av: Johanna

Jo, det är alltid svårt att bestämma sej över vad man ska köpa från H&M-katalogen. Det får inte bli för mycket och för dyrt.

2006-12-30 @ 10:24:16
URL: http://johannalinnea.webblogg.se
Postat av: Foffe

Anonym: Nee, party kan man väl inte säga :P Jag ska bara vara med mina kusiner :)

2006-12-30 @ 11:06:01
URL: http://foffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback