Friis Company - One more time!

Gud vilken underbar väska jag hittade på Tara idag. Eller, vad är det jag säger?! Jag har ju kollat in den jättemånga gånger ;) Hur som helst är det jättefina stabila handtag. Själva väskan är ganska stor, vit och i skinn eller skinnliknande material. Den har dessutom ett hänglås och då blir den jättelik en Chloé väska som de visade i Sofis mode. Jag tror att den hette Chloé Paddington eller något sånt. Denna fantastiska väska kostar 749 ,- Helt otroligt!!! Tyvärr hitta jag såklart ingen bild på den :(

Close Small Grey
Denna väska såg jag däremot. Också en Friis Company men minns inte vad den kostade kanske runt 700 ,- ?! Visst passar den joggingtypen, den lite mer avslappnade, men den är ingenting för mig. Jag anser att det ser ut som att man har sytt den av den gammal joggingbyxa ;/

Idag blev det inget köpt för min del, men jag fick ju syn på mycket snyggt! :)

Kommentarer
Postat av: Sockris

God Jul själv =)

Postat av: Sockris

God jul själv =)

2006-12-23 @ 17:32:40
URL: http://sockris.blogg.se
Postat av: Sofia

Jag tycker att fris company är ett jättebra märke! Själv har jag en gammal svart, tror inte den finns längre men den e bra nog för mig!! =)

2006-12-26 @ 14:09:31
Postat av: matilda

chloé paddington är ju asgrym är dt säkert att din är lik den ?
asså paddington är typ en av kändaste väskorna i modevärlden vettu !

2006-12-31 @ 22:07:52
URL: http://trendigast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback