Hemma efter en mycket lyckad shoppingrunda!

58832-12
Idag ville jag shoppa i något bekvämt och avslappnat. Jag valde min rosa tunika ifrån JC som är ganska gammal men som jag använder väldigt sällan. Jeans var självklart och så passade jag på att inviga min Friis & Company-väska.

Min shopping-outfit

Kort, rosamönstrad tunika Peach
Jeans Mix
Halsband Lindex
Väska Friis & Company

Det var en otroligt lyckad shoppingrunda jag gav mig ut på idag. Först gick jag runt på Lindex och spanade in vad de hade där. Jag hittade inget, provade ett par jeans som inte passade så jag gick vidare till nästa affär. När jag kom in på JC blev jag hoppfull för där har de ju jeansrensning, och ett par nya jeans vore ju inte dumt. Jag provade några och ett par från Levis var ganska snygga, men alldeles för vida i benen. Sen hittade jag ett par mörka Lee-jeans på barnavdelningen och de satt perfekt! Priset var 399 ,-. Helt okej pris, jag slog till för de var ju så grymt snygga :-) Sen gick jag slutligen på Guldfynd. Där hade de "Ta 3 betala 2"-kampanj. Jag valde ut tre halsband. Jag älskar halsband!

58832-17

Jag är mycket nöjd efter dagens inköp. Kolla in mina köp nedan. Ha en fortsatt bra torsdag!


Halsband från I.Me.My / Jeans från Lee

Kommentarer
Postat av: jassen

Vilken härlig tunika!!
Fjonks hur hittar du allt detta är smått avendsjuk.
Vill ha dn nyårsklännig :P

2007-02-17 @ 11:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback