Nu är jag tillbaka

Usch, vad mycket det regnar! Skall det bli översvämning igen eller? Hur som helst var det trevligt att gå på stan. Vi gick på Myrorna och kollade runt i olika musikaffärer och avslutade med att sitta ned på ett fik. Ni är säkert spända på att se om jag köpte något men nu tänkte jag var lite taskig och visa det först imorgon, om jag köpte något överhuvud taget eller om det blir kjolen ;) Så ni får hålla ut ännu lite mer, men jag lovar att visa vad jag sätter på mig imorgon.

Tack för att ni läser!

Kommentarer
Postat av: Nellie

Maha elakt, då kommer inte jag visa min förän efter dig ;).. Har du någon rabattkod på H&M?
Det regnar här också :/

Postat av: Foffe

Nellie: Haha, jag får väl stå ut ;) Nej, tyvärr inte ;(

2006-12-30 @ 15:27:53
URL: http://foffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback