Rengöringsprodukter

Det finns ju en mängd olika rengöringsprodukter ifrån olika märken. Jag har använt Åhlens eget märke, det var med de jag började, sen gick jag över till ACO Time, pure and clean men jag tyckte inte om den. Den irriterade min hud mer en den gjorde rent. Sen började jag använda Nivea Visage Young och den är jag nöjd med en så länge.


Dessa produkter ovan använder jag dagligen, fast bara på kvällen nu när det är så kallt. Sedan kompleterar jag med en ansiktspeeling ca två gånger i veckan.

Nu har märket kommit ut med väldigt många olika produkter. Det senaste är deras nya foundation som skall göra huden naturligt vacker utan att täppa till porerna, precis som med resten av serien.

Har ni tips på rengöringsprodukter som ni använder/känner till ?

Kommentarer
Postat av: nicholina

jag använder produkter från loreal, hittils är jag också nöjd med dom! Sen har jag en ansikts kräm från Vichy som finns på apoteket tror jag, den är jätte bra! Ett tips är att köpa en gel som man tvättar ansiktet med, finns bra från garnier!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback