Roliga upptäckter!



Det är alltid roligt när man hittar ett klädesmärke som man har varit på jakt efter länge, och så dyker det upp i en affär! Victoria Beckhams jeans hittade jag i affären Tara som jag tror finns på lite olika varuhus, inte vet jag, men där var dem i alla fall! I skyltfönstret, helt äkta! Jag skyndade mig in i affären, kollade på prislappen och på den står det 3 299 ,-. Hmmm...absolut inga jeans jag kommer att köpa, men en rolig upptäckt i alla fall.


På Tara (har aldrig varit där tidigare men blir kanske en favorit) hittade jag även Cheap Monday. Skönt att slippa gå in i Weekday där det är så mycket folk och där de spelar dålig musik jättehögt!

Också det en rolig upptäckt. Sen hittade jag min jättefina drömväska där inne också. En brun, supersnygg med guldfärgade detaljer (dock inte nitar, klarar inte av nitar!) som kostar ca 700 ,- och är från Friis Company. Och så fick jag syn på kläder från See by Chloé. Inte aktuellt, men roligt att veta såklart.

Många roliga upptäckter gjordes denna söndag, första advent dessutom ;) Trevlig första advent!

Kommentarer
Postat av: emma

under överskriften exklusiva bilder på felicia. vet du möjligtvis vart hennes byxor är köpta ? :O

2006-12-03 @ 17:23:29
Postat av: Sofie

ÅH! JAG HÅLLER MED OM ATT DET E BRA ATT DET FINNS CHEEP MONDAY PÅ KUNGSISEN!! :)

2006-12-03 @ 20:17:43
Postat av: Foffe

emma: De finns på La Redoute

Postat av: Johanni

aaa, jag älskar rock and republic-jeans! :)

2006-12-05 @ 09:39:21
URL: http://imeandmyself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback