Trevlig kväll!

Jag har just kollat lite på filmen som pappa fick i julklapp, Asterix och Obelix träffar Ceasar xD Jaja, men en annan sådan film är faktiskt otroligt rolig! Så långt vi har kollat tycker jag att den gamla är bättre, men jaja. Sedan åt vi lite popcorn och varma mackor. Jag känner mig så mätt efter julmaten!

I alla fall, att göra ikväll? Hmm, det blir inget speciellt. Jag är så nöjd att jag har bloggat min första outfit :) I början visste jag inte hur jag skulle göra med bilderna eftersom Tinypic inte funkade men sedan kom jag på hur jag skulle göra.

Tack alla som läser, ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Ally

Jag ska också bara mysa ikväll, trevlig kväll på dig med! :)

Postat av: Anonym

Ah, vad skoj :)Kollade på Asterix & Obelix i förmiddags på tv. Lite småkul
Ha en trevlig kväll,. kolla gärna in på min blogg:)

2006-12-26 @ 21:47:57
URL: http://daaance.blogg.se
Postat av: sheila

Myskväll här med ock så klart lite blogg;)

2006-12-26 @ 22:40:11
URL: http://www.sheilafix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback