Wiie, det blir en shoppingdag idag också!

Jag har faktiskt varit shoppingsugen hela dagen fastän jag var iväg igår. Jag vet inte vad det beror på, kanske att jag inte fick något shoppat. Jag har väl inget som jag måste köpa fast jag är ju sugen på en klänning. Jag fick ju ett presentkort på Lindex i julklapp så jag får kolla in där. Sen har jag ju presentkort på Guldfynd också och jag vill ha ett fint, nytt smycke till på nyårsafton så vi får väl se om jag hittar något. En sak som är säker och det är det att jag behöver byta om. :-)

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sofia Style

hoppas du hittar nåt fint att skämma bort dig själv med!

Postat av: Anonym

ja, jag har den själv

2006-12-28 @ 14:25:34
Postat av: irene

såg att du tittat in på min blogg så jag kikade tillbaka mycket att läsa:)
önskar dig ett gott nytt år / Irene

2006-12-28 @ 15:16:04
URL: http://storstintan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback