Danskväll

Idag är det dans för min del och öppet hus så föräldrarna får komma och titta. Det skall bli väldigt roligt! Jag kan dock inte alla danser så det känns ju lite problematiskt ;/ Men det får lösa sig bäst det vill.

Något bra på tv idag? Hmm..nej, inte vad jag vet. Det blir till att tända ljus och mysa, kanske sätta på en skiva eller radio. På något sätt känns det helt fel att börja spela julmusik i november, trotts att det är december imorrn men man kan helt enkelt INTE tjuvstarta. Eller? Äsch ;)

Nu när jag sitter och bloggar så sitter jag hela tiden och sjunger på Because of you, alltså Kelly Clarksons låt. Den är fin, men liksom, jajaja, låtar kommer på hjärnan.

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback