Lite snygga kläder!

Just nu är ju inte allt på bloggen fulländat men jag lovar att det kommer bli mycket bättre med tiden! Hur som helst tänkte jag visa lite fina kläder som jag har hittat på olika sidor.

Burnout Pattern Top
Förlåt men jag kunde inte låta bli att ta med denna ursöta, lilamönstrade
top. Jag tycker att det är väldigt snyggt att den går ner långt både fram och bak. Om jag hade den skulle jag nog byta skärp dock. Denna topen hittar du på Asos och så bläddrar du vidare till Womens Collection Day Tops.


Ett väldigt bra alternativ för dig som är ute efter den lilla svarta. Denna klänning var urgullig och klassisk och finns på H&M, och den kostar runt 300 spänn!


Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Jag hade valt ett svart skärp till toppen
:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback