Dålig uppdatering

Som ni redan vet mår jag riktigt, riktigt dåligt. Därav den dåliga uppdatering. Det är jättetråkigt och jag hoppas att jag kan blogga som vanligt snart!

Kontaktade H&M angående förseningen på paketet (som skulle ha levererats i slutet av mars). Det skickades antingen i tisdags eller igår så det lär inte dyka upp den här veckan :( Känns lite tråkigt, när man har väntat så länge! Nåväl, för eller senare dyker det upp.

Det är riktigt farligt att gå i affärer eller kolla i kataloger. Jag måste verkligen ha pengar kavr till Frankrike så fram till den resan blir det inget mer förutom H&M-paketet då då. När man går i affärer väcks verkligen köpsuget så det är något jag måste undvika. Trotts att jag är helt förälskad i
sjalen på Indiska, och en mängd plagg på Gina Tricot.



Väntar på denna topp i grönt från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback