Ny/gammal tillvaro?!

Hej allihopa!!


Är så ruskigt trött på vardagen. Samma varje dag. Usch! Jag blir helt konstig av att göra allt mekaniskt, kan inget speciellt hända? Ibland längtar jag tillbaka till det gamla livet, alltså det som var förrförra året. Man var några år yngre (XD) hade andra omkring sig, hade en annan miljö. Så jag vet inte riktigt om jag ska säga att jag just nu önskar lite ny tillvaro, lite nytt. När det jag egentligen önskar är att för en stund vara tillbaka i det gamla, det förflutna. I och för sig finns det just nu ett ljus, ett starkt ljus, som lyser upp min tillvaro. Eller två. En fantastisk vän, och min lilla blogg :)

Jajaja, nog med konstiga tankar! Det är härligt att det är torsdag imorgon! Inte så långt kvar till helgen. Och ikväll är det aerobics. Sista gången för den här säsongen, lite bittert med tanke på hur det kommer att bli nästa säsong. Man ska inte se så men det känns ändå lite konstigt att vår grupp ska slå ihop med (förlåt) tantgruppen. Tanter är kanske fel ord, de är kanske runt 40 år men liksom HEJ, jag VILL INTE träna med dem. Säkert bara för att vi var en så liten grupp, men det var ju skönt! Jaha, slut på det lugna alltså ;S

Det är säkert något bra på TV ikväll, eller det känns så, men jag kan inte komma på vad. Är det nått bra idag?

Hälsn. /Foffe

Kommentarer
Postat av: Marie

Ibland känner jag mig också lite gammal typ eller ja, jag önskade att jag vore yngre och jag är ju 21... Men att bara vara 17 några dagar eller nåt sånt hade varit gött. Men å andra sidan är jag ju nöjd så vetifan :S

Postat av: Foffe

Marie: 21 är ju inte gammalt, men jag förstår vad du menar. Jag får ångest när jag tänker hur snabbt tiden går. När man var riktigt, riktigt liten tog allt så lång tid, nu går allt jättefort. 17 dagar, jo det vore kanske inte dumt. Man får ta vara på tiden helt enkelt :) Ha det gott!

2007-04-25 @ 20:54:09
URL: http://foffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback