Sommarfräsch

Fick idag hem ett litet kuvert från Yves Rocher. Det är alltid roligt, för kuvertet innerhåller små foldrar med olika erbjudanden! Bestämde mig genast för att beställa, jag ville ha lite nytt att lyxa till det med i sommar. Jag kollade igenom lite och hittade två jättefina ögonskuggor. En i en liten blåturkos nyans och en kanelbrun. Hittade också ett jättesnyggt läppstift i rosa. Rosa läppar till brännan är verkligen det snyggaste som finns! Sen var det en folder med 2 för 1 i och då passade jag på att beställa hem två läppglans i en hallonröd färg. Har redan läppglanset i en annan färg och det är jättebra! Som premie fick man dessutom en strandväska och en kanga. Nu är jag sommarredo!



Det var inte exakt de här färgerna på läppstiftet och ögonskuggorna men eftersom de jag beställde inte fanns på hemsidan tog jag några liknande.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Tja
Kul att du gillade mina kläder! Jag gillar din stil med:D
Väldigt fräch blogg du har, kul att läsa!
Ha det bra

Postat av: Foffe

Nejmän, tack tack tack!! :D Det var snällt sagt! Ha det bra du med!

2007-04-30 @ 20:57:37
URL: http://foffe.blogg.se
Postat av: rosajordgubbe

Sommarfräscht lät detverkligen men var kan man hitta den hemsidan?

2007-06-06 @ 20:17:46
Postat av: Foffe

Hemsidan är www.yves-rocher.se :)

2007-06-06 @ 20:50:47
URL: http://foffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback