Vårtunikor

H&M har fyllt på med nya fina tunikor i olika material. Den här tyckte jag om. I en fin gul nyans som känns toppen i vår och i sommar (har börjat gilla gult mer och mer). Tänker mig ett par lite kantiga solglasögon i stor modell, mutlifärgat halsband i stora träkulor, ett par caprijeans, stor solhatt och flipflops. Jag tycker om den puffiga ärmen som är väldigt smickrande. Över huvud taget är hela modellen smickrande. Tunikan är gjord i 100% viskos vilket känns ganska bra. Det är ju svalt och skönt. Priset är 98 kr och jag hoppas verkligen att den landar i en butik nära mig för den här tyckte jag om!



Kommentarer
Postat av: petronella

jepp, gult är verkligen jättesnyggt!

Postat av: Foffe

Visst är det! :)

2007-04-24 @ 18:35:42
URL: http://foffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback