Höstnyheter

image360

H&M har fått in nytt i webbshoppen, och eftersom det idag (i alla fall på morgonen) var en väldigt kylig dag så kollade jag efter lite varmare plagg. Den röda klänningen är jättefin med ett svart resårskärp till, och dessutom är rött mycket roligare än grått och svart tycker jag. Den cerisa toppen är också jättesnygg till jeans. Sen har de också fått in lite nya väskor (som jag alltid är mest nyfiken på). Som den i krokodil mönster som andas lite "Mulberry Bayswater" eller den söta, nätta axelremsväskan. Min STORA favorit bland nyheterna är
tröjan med paraply och regn på, perfekt att mysa runt i. Och dessutom är den gjord dels i lammull!

Kommentarer
Postat av: Desirée

Väldigt söt den cerisa toppen. Väskan var lite småsnygg. :)

Postat av: Anonym

titta i mailen / FRIDAY

2007-08-30 @ 16:51:07
Postat av: Ingrid

fina ;D

2007-08-31 @ 17:50:54
URL: http://Chewinggum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback