Sommaren är kort

...det mesta regnar bort har väl aldrig passat bättre? Hittade en lista hos Jenny om sommarn.

Det bästa: Att bara få vara ledig och träffa folk man inte träffar så ofta annars
Det värsta: Regnet
Det roligaste: Har inget att peka ut sådär, det har hänt mycket kul
Det tråkigaste: Var när regnet öste ner och förstörde alla dagar, man blev så seg
Bästa resan: Har inte rest så mycket, men till Skåne och Katrineholm får det bli. De enda resorna ;P
Mitt bästa fynd: Min secondhandskinnväska :)
Bästa boken jag läst under sommaren: Har inte läst böcker, men många noveller
Godaste glassen: Som vanligt; VANILJPUCK. Haha ;)


Kommentarer
Postat av: S.A.N.D.R.A

Jag tycker denna sommar har gått alldelles, alldelles, galet för fort! /:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback