Trevligt!

Då var det slut på helgen. Det var supertrevligt att ha F här. Hon kom med finfina presenter, ett nummer av Modette (med shoppingtips i Gbg, toppen!), en grön tunika och självklart en bok om grisar, haha ;) Som huvudrätt blev det tacos, riktigt gott om man inte äter det för ofta och som dessert en smaskig marrängtårta.


Idag var jag iväg en snabbis vilket resulterade i ett skärp som jag behövde! Vet inte om jag visar någon bild, beror på intresse, annars får ni ju se det i en outfit snart. :) Annars har jag bara tagit det lugnt; kollat på Friidrotts VM och läst i "Främmande fågel". Var så nyfiken på den när den kom och nu kanske det är lite sent (den handlar nämligen om fågelinfluensan och kom när just fågelinfluensan var aktuell). Ikväll ska jag slappa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback