Dietistbesök

Dagen idag, jo den var okej. Segt att vara tillbaka i det vanliga, roligt att träffa alla igen. Skönt att första dagen är avklarad. Och skönt att ha en ledig kväll!

På eftermiddagen skulle jag göra ett besök hos en dietist vilket jag också gjorde. Vi diskuterade min allergi och pratade lite om födoämnen jag skulle undvika. Det var kanske inte så givande som jag hade hoppats, men en del nytt fick jag reda på.

Ikväll blir det slapp. Skall nog dra en truddelutt på gitarren. Och missa inte Saltön ikväll! =)

Hälsn. /Foffe


Kommentarer
Postat av: Lina

vad e du allergisk mot?

Postat av: Foffe

Lina: Nötter, mandel, baljväxter, sojaprotein och frön

2007-02-19 @ 18:14:48
URL: http://foffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback