Kusinkalas

Har varit på kalas hos mina kusiner största delen av dagen. Det var trevligt, men det blir ju ganska högljutt, det är väl så i den ålder :) Det var i alla fall fantastiskt god mat! Skinkstek med härliga kryddor, har alltid varit svag för stark mat, och potatisgratäng. Hur gott som helst! Var dessutom iväg och köpte pjäxor, usch och fy! Pjäxor :S Nej, jag gillar ej de ordet. Hårda och eländiga! Men skönt att få det gjort, var faktiskt ganska tålmodig jämfört med hur jag brukar vara ;)

Är inte alls pigg på vardag imorgon. Vill vara ledig! Tur att vi åker till fjällen nästa vecka, behöver komma bort! Men då kommer jag sakna bloggelibloggandet! Har blivit en del av mig nu :) Och jag blir så glad när ni kommenterar och skriver så snälla saker :D Åh, det värmer!

Kram /Foffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback