Lugn kväll

Har tagit det lugnt och vilat rejält hela dagen. Har dessutom fått tag på en Hemmets då jag är extra förtjust i att lösa lite korsord lediga stunder. Och att läsa. Såg också Melodifestivalen, trevligt och uppiggande. Favoriten var Sarah Dawn Finer och jag är glad att hon gick till final. Och så gillade jag Caroline af Ugglas och Andreas Johnson. Nog med schlagersnack!

Imorgon skall jag ta det lugnt igen. Jag åker ut en sväng för att införskaffa lite nödvändigheter. Har dock inte planerat att köpa något till mig. Men har massa skivor jag vill ha. Suck!

God natt!


Kommentarer
Postat av: anna wintour

Drömjobbet som presschef på tv4 har Jennifer Mcshane och tänk att få ta del av hennes meritförteckning? Det har jag fått göra och det kan du också få göra.

Vad är ditt drömjobb?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback