Medan man tillfrisknar...

Hittade en lista hos Annawii och eftersom jag inte har något bättre för mig blir det väl roligt att svara på lite frågor.

Din stil i en mening: Glad
Stilförebild: Ingen. Hämtar inspiration från alla hörn
Vilken är din favoritdesigner: Har ingen favoritdesigner
Din morgonprocedur: Vaknar, äter frukost osv
Vad inspireras du av: Starka människor och annorlunda karaktärer, men om man menar klädstil så inspireras jag av allt ;P 
Hösten 2006 - vad gav den dig: Många förändringar
Vad tror du på inför våren: En snygg klänning, grymma shorts och stora solbrillor
Det bästa basplagget: Jeans :)
Färger just nu: Som jag gillar: Orange, rosa och lila
Skor eller väska: Väska
Ditt senaste köp: Min jacka
Tre saker på vårens önskelista: En t-shirt från Topshop, ett par Miss Sixty jeans (man får ju önska sig :D) och en ny Friis-väska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback