Mina trendiga nej

Har redan berättat lite om sådant jag inte tycker är något vidare snyggt men jag gör nu ett helt inlägg med sådant jag tror att jag kommer undvika under säsongen.

Drainpipe Corset Waist JeanAlla extremt höga midjor! Jag tycker att en lite högre midja ser helt okej ut men inte som på bilden brevid. Nej tack! Detta tror jag verkligen att jag inte kommer satsa på under säsongen. Jeansen på bilden kommer ifrån Topshop.
















Kjol kändes okej när jag hörde det första gången, en lite smått trevlig nyhet men när de skulle vara korta kändes det inte lika lockande. Dessutom trivdes jag så bra i förra säsongens stora trend, shortsen, så att dra på mig en kort kjol offentligt lär det inte bli. Jeanskjolen på bilden och övriga kläder är ifrån H&M.





















Jag kommer inte undvika rött hela våren. Det är fint med rött! Men att det är vårens stora färg, på allt från kläder till accesoarer, väskor, skor etc, förstår jag inte. Rött är uppiggande, men jag är ändå tveksam. Hade känts mer rätt en vinter. Den röda, lilla väskan på bilden kommer ifrån H&M.





















Metallictrenden är något jag har varit emot hela tiden. Jag kanske ändrar mig men det känns ganska avlägset att gå iförd denna klänning. Annorlunda. Bilden kommer ifrån Asos.

Kommentarer
Postat av: Jenny (Bloggen Blue Dreams )

jeans med höga midjor kan jag hålla med om men metallic älskar jag! :) fast man tycker ju olika..

Postat av: Anonym

jag säger": nej tack" till jeans med så hög midja ..

2007-02-27 @ 16:45:29
Postat av: Foffe

Anonym: Jag håller med dej :)

2007-02-28 @ 09:49:01
URL: http://foffe.blogg.se
Postat av: josefin

Håller med, blää för jea´ns med hög midja..

2007-02-28 @ 15:20:05
URL: http://josefinolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback