Skridskoattack!

Idag var jag ute en sväng. Jag köpte en concealer ifrån Isadora, perfekt när man inte vill kleta ner hela ansiktet med foundation! Sen hittade jag faktiskt några schyssta jeans på H&M men en söm var sned så det såg lite konstigt ut :/ Annars var modellen jättebra, något vida i benen, men de var ju grymt sköna! Åh, drömmen vore ju ett par Miss Sixty, men vem kan lägga 1150 spänn på ett par jeans?! Jo, visst finns det några men inte jag. Inte nu :P På Lindex hittade jag en jättfin vit tunika, kanske lite mama-varning men den var i svalt fint tyg men den gjordes inte i storlek 34! Så irriterande! Jag brukar ha 36, 38 i vanliga fall i storlek men på Lindex är visst 34 det rätta.

Hjälp! På måndag skall jag åka skridskor, liksom det var hundra år sedan jag åkte skridskor! Kan jag ens åka skridskor? Jag har inga skridskor! Och jag har ingen hjälm :/ Då har man ett litet problem. Jag får ringa runt och se om det finns någon som har. Men jag vill inte åka skridskor! Suck.

Kommentarer
Postat av: Novegirl

Jag hatar att åka skridskor, hoppas det går bra för dig.
Det är störigt när det man vill ha inte finns i sin storlek :/
Kramar!

Postat av: Foffe

Novegirl: Aa usch! Jag provade lite idag och kände mig som en klumpig valross ;S Hoppas det går bättre på måndag :) Kram!

2007-02-03 @ 17:40:43
URL: http://foffe.blogg.se
Postat av: wild strawberry

Jag älskar att åka skridskor.^^ Men just nu har jag sjukt i benen eftersom jag har åkt såmycket. x)

2007-02-04 @ 11:10:21
Postat av: Foffe

wild strawberry: Där ser man :-) Jo, jag tror nog att man skulle gilla det om man gjorde det lite oftare, det blir för sällan. Härligt! ;)

2007-02-04 @ 17:47:45
URL: http://foffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback