Utmaning: Lista tre favoriter

Hittade en rolig utmaning på Käthe's modeblogg och hon utmanade alla som villa :) Tyckte att hennes version av utmaningen var toppen så jag gör något liknande.

Favorit affärer

1. MQ - många märken i samma affär!
2. H&M - roliga kläder och accesoarer till bra priser!
3. Gina Tricot - har hittat mycket fint där! fina klänningar och koftor till mycket bra priser!

Favoriter i garderoben

58832-90 58832-91 

1. Min oranga klänning med fickor och knappar. Ett kap från second hand som kanske inte används så ofta men som är himla roligt att ha i garderoben!

2. Min rosa munkjacka från H&M. Ett klipp som trotts sin relativt unga ålder är en favorit! Härlig färg och bomullskvalitet.

3. Min svarta kofta från Vero Moda som är perfekt att klä ner plagg med och som ger ett mer välklätt intryck. Perfekt i garderoben!



Tre favoritsmycken

1. Mitt halsband med dödskalle-berlock från I.Me.My. En klar favorit!

2. Mitt halsband med orange berlock i form av en hajtand från I.Me.My.

3. Mitt halsband med små träkulor från Lindex. Passar det mesta.



Tre favoritväskor

1. Friis & Co väskan i mjukt skinn. Jättefin =)

2. Väskan från Accesorize i skinnimitation. Kommer användas flitigt i vår!

3. Väskan jag har fått i present med Snobben. Rolig och passar mig perfekt när man vill ha med något extra till ex. dansen ;)



Tre favoritjeans

1. Mina svarta jeans från Crocker med dragkedja på fickan. Sköna och snygga!

2. Mina svarta jeans från Lee.

3. Mina nya jeans från H&M.

Även jag utmanar alla som vill!

Kommentarer
Postat av: Jenny (Bloggen Blue Dreams )

Kul utmaning!

Postat av: Foffe

Tackar! Tyckte den verkade rolig =)

2007-02-22 @ 16:16:54
URL: http://foffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback