Vivid colors

H&M har många roliga kategorier och en jag fastnade för var Vivid Colors. När jag först öppnade den kom ett hav framför mig med oranga (!) plagg och accesoarer. Sen fanns det även ett svart tema och ett grönt. Det oranga hette Hot Spot - Orange Shades, det svarta Graphics and ivory a perfect match! och slutligen det gröna Summer´s tropical go green! Perfekt när du vill ha inspiration och kanske hitta plagg du inte lagt märke till innan. Mina favoriter nedan. En söt jacka i bomull och tuffa, gröna solglasögon med en touch av 70-talet.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Tack så mkt :D Ha en trevlig helg själv...

Postat av: Emma

snyggt ; )

2007-02-28 @ 15:55:20
URL: http://emmisjohansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback