Dagens inköp

Idag var jag på jakt efter en snygg vardagsklänning, som gärna fick vara fin som festklänning också. Jag sökte igenom många butiker innan jag hittade något. Dessutom var jag i behov av en svart kofta, ett klä ned klänningen med och att ha överhuvud taget, svart passar ju till allt. Sen fick det gärna vara guldfärgade knappar på koftan :)

58832-4358832-45


Om du är på jakt efter en klänning kan jag bara rekommendera Gina Tricot! Det kanske låter tråkigt men där fanns det jättemånga fina modeller. Där hittade jag denna med fint mönster och lite glitter i och puffärm. Fin som vardagsklädsel och en perfekt lbd. När jag använder den får jag såklart ha leggins under. Koftan med guldknappar hittade jag på Vero Moda. Jag älskar båda plaggen redan!

58832-46

Efter det åkte jag och köpte svarta skor som jag tyckte passade de nya kläderna. De till vänster är tänkta som vardagsskor och de till höger lite mer festskor då de har klack. Båda är köpta på Skopunkten.


Kommentarer
Postat av: alexis

jag lixom bara avguuuuuudar (!) din blogg.. skitnice! men, however.. jag skulle vilja ha mer foffe-liv i den såsom fester du går på, bakfylle mediciner (haha!) o.s.v! hare bäst! kramar

2007-01-13 @ 18:10:55
Postat av: Foffe

alexis: Åh, tack :D Jag har alltid varit en relativ lugn person när det gäller fester så väldigt mycket festliv har jag nog tyvärr inte att bjuda på. Och bakfylle mediciner har jag inga tips på ;) Jag får återkomma!

Postat av: Jenny

skitsnyggt (:

2007-01-13 @ 21:06:52
URL: http://www.jennysmode.blogg.se
Postat av: Foffe

Jenny: Åh, tack :)

2007-01-13 @ 21:50:10
URL: http://foffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback