Ellos vårnyheter!


Zooma


Det var första gången som jag kollade in på Ellos hemsida och hittade lite vårnytt. Klänningen här på bilden var en av mina favoriter och kostade 199 ,-. Man kan verkligen konstatera att våren är dominerad av pastell. Jag tycker väl att det är sådär, jag tyckte bättre om förra årets vårmode med vitt som bas. Men jag hittade en jättesöt blommig klänning i Ellos vårkollektion som kostade 299 ,-. Den är verkligen gudomlig! Sedan kollade jag in blusar och då hittade jag en fin kortärmad skjorta i orange och brunt. Och vad vore våren och sommaren utan ett snyggt linne? Ett sådant hittade jag också i rosa med fina detaljer. Det var lite av Ellos vårnyheter, hoppas att ni har fått bra tips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback