Goda nyheter

Från ett ämne till ett annat på ett kick...

I musiken skall vi börja med blues! Det passar ju mig i ett nötskal! Tänk vad roligt att få vetra lite historia bakom bluesen, som är grunden för nästan alla musikstilar. Få köra låtar med The Beatles, Eric Clapton m.fl. och köra låtar som Sweet Home Chicago. Säger bara toppen!

Vi skall åka till Nice! Nu har vi beställt en resa till Frankrikes härliga riviera. Var mycket tveksam i början, jag hade gärna velat och åka till Stockholm och kollat i affärer ;) Men Nice är ju fantastiskt! Jag tror faktiskt att de har bra shopping där också! Bara att börja spara...

Plötsligt blev livet lite lättare :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart bor du?

2007-01-08 @ 19:57:02
Postat av: emma

Nice är underbart, var där i somras. Jag shoppade ganska mycket, det är ju inte jättebilligt men ungefär som svenska affärer i prisklassen. Jag lovar det blir en toppenresa :)

2007-01-13 @ 13:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback