KALLT!

Idag när jag skulle hem så var pendeln för senad, ordentligt! Jag är inte så världsvan att åka buss så jag blev lite nervös. Dessutom hade bussen precis åkt så jag fick vänta i 30 minuter och det var iskallt! Och så hade jag såklart inga vantar så händerna var helt förfrusna. Sen kom det en buss och då skulle liksom halva Sverige på den så jag fick vara med på ett litet hörne. Och så var jag inte helt säker på om den körde mig hem frö de körde jättemånga konstiga vägar så jag frågade chaffören och han bara "öööh", men det skulle antagligen tolkas som ett "ja" för hem kom jag tillslut. Det första jag gjorde var att göra i ordning en soppa (påse) och njuta av den. Då blir man snabbt gladare, och varmare!

Det är vid sådana här tillfällen man längtar efter våren..!

Kommentarer
Postat av: maria'

läääängtar till våren!

2007-01-22 @ 15:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback