Lite jag skulle behöva

Efter min garderobsrensning skulle jag behöva lite. Än dröjer det drygt en vecka innan det blir påfyllning i plånboken men då är jag ordentligt sugen på något av detta.

  • Ett par blå jeans. Har hört mycket gott om H&Ms jeans så det finns förutsättningar för att det blir ett par sådana.
  • En rosa munkjacka. Också där har H&M ett helt okej utbud men man skulle ju kunna kika in i lite sportaffärer också.
  • Två långärmade toppar i en svart och en vit. Har hittat några fina på MQ. Skulle vara bra i basgarderoben.

 

Bilder: H&M


Kommentarer
Postat av: Danni

Jeansen ser jättefina ut :)

Postat av: Foffe

Danni: Ja, det gör dom verkligen :) Hoppas att jag hittar några sånna i butik :)

2007-01-21 @ 17:56:45
URL: http://foffe.blogg.se
Postat av: Anonym

får jag fråga en grej; har du barnbidraget eller typ veckopeng/månadspeng?

2007-01-21 @ 20:01:51
Postat av: Foffe

Anonym: Just nu kör jag med månadspeng. Det duger bra, och så blir jag lite mer van att hantera pengar :)

2007-01-22 @ 15:36:01
URL: http://foffe.blogg.se
Postat av: Anonym

snygga jeans!

2007-01-22 @ 15:52:43
Postat av: Anonym

okej hur mycket har du? eftersom du verkar ganska shoppinggalen?;););)

2007-01-22 @ 18:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback