Ny foundation

Idag var jag ute och köpte en ny foundation. Den jag köpte från Vevay var alldeles för brun så jag köpte en från Apoteket. Men det är toppen att ha två, en i min egen hudfärg som grund och sen kan man ha den brunare på kindbenen och i pannan och rama in ansiktet med, så blir man inte så matt utan får en naturligare look. Fast jag använder foundation så sällan, men ändå skönt att ha en. Nu längtar jag bara tills min beställning från Yves Rocher kommer med en mascara och en svart kajal. Och en concealer så är jag nöjd.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är priset på denna foundation från apoteket? verkar bra!

2007-01-22 @ 15:51:38
Postat av: Foffe

Anonym: När jag köpte den kostade den bara 62,50 ,- men jag kan tänka mig att den vid ordinarie pris kanske kostar under en 100-lapp. Jag får kolla upp det!

Postat av: Foffe

Anonym: På Apotekets hemsida kostar den 62,50 ,- men jag vet inte vad frakten är. Den foundation jag har heter "Foundation Dry Skin ACO" och är i färgen Beige 02

2007-01-22 @ 16:36:57
URL: http://foffe.blogg.se
Postat av: Anonym

köpte en sån foundation idag- fast i färgen sand 03. LIKE!

2007-02-19 @ 19:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback