Sömn i ögonen

Gud vad trött man är på helgen! Man går ju och lägger sig senare på vardagar! Usch, vad man sliter ut sig ;) Jag borde nog gå och lägga mig snart, blir skönt att sova också. Snön ligger kvar, hoppas bara att plogbilen kommer snart så att det inte blir så halt bara. Det är alltid så mycket snö hos oss, bara för att vi bor lite högre upp. Först är man nere i centrum och så kommer man upp till oss och det är värsta fjällen! Kanske inte, men jaja ;) En god natts sömn blir härligt! Har förresten spanat in mig på några långärmade toppar från Cue på MQ. De är helt vanliga och finns i kanske fyra färger, svart grått vitt och ja, nån mer :P Perfekt som basplagg då jag har en ganska dålig basgarderob tyvärr :( Men så farligt är det inte!

God natt!

Kommentarer
Postat av: alicia

vet du om Cue har bra material på sina kläder? Jag tänkte köpa nåra linnen från det märket, för de passar bra som basplagg men vill inte köpa om det är dålig kvalité :P

Postat av: Foffe

alicia: Tyvärr har jag inga erfarenheter av Cues plagg :( Nej det är ju synd att köpa baspagg av usel kvaliét!

2007-01-26 @ 21:33:14
URL: http://foffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback