Två outfits

Ni märkte säkert igår att jag aldrig postade min outfit. Det skall jag göra idag. Men jag bytte dock manchesterkjolen till vanliga jeans. Jag kände mig så prydlig och rak i kjolen. Till jeansen hade jag den kortärmade skjortan som tänkt och piffade upp med ett halsband. Jag postar den så snart min kamera är laddad.

Jag har verkligen blivit sugen på att använda klänning till vardags då jag aldrig gjort det tidigare. Av mina erfarenheter har jag sett många jättefina modeller på Topshop. Jag vill investera i ganska dova färger som vitt, grått och svart. De är dessutom lätta att matcha med andra färger! Jag skall satsa på ganska korta klänningar som man kan ha över jeans. Nästan som en tunika. Man får ju börja med något och sen kanske man kan ha på sig något mer vågat sen. Man skall ju känna sig bekväm! Har sett en jättesöt klänning på Gina Tricot! Fanns i färgerna röd, vit, grå och svart (de jag såg) med ett litet sidenband! Snyggt om man vill ha något över jeansen med lite högre glamourfaktor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

känner verkligen igen mig. För mig känns det så uppklätt med klänning, för jag använder det nästan aldrig. Men det finns så mycket snygga klänningar så jag känner mej riktigt sugen på att köpa någon! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback