Snott en lista: Antingen eller

Scarf eller Turban: Ingen tvekan, jag kan helt enkelt inte ha turban! Eller när man har duschat men inte offenligt :P Scarfen är en snygg och lättburen accessoar.

Hög klack eller Ballerina: Är jag tvungen att välja blir det ballerina, fastän det är rätt uttjattat.

H&M eller Zara: H&M har nog mer variation. Zara har snygga t-shirts men annars hittar jag nästan inget där, så H&M.

Kroppsnära eller A-linjeformat: A-linje känns så uttjattat det med, fast helst något som sitter lite lagom löst, men inte a-linje. Så av de två alternativen blir det faktiskt kroppsnära.

Stuprör eller Vida jeans: Stuprör känns snyggare, men vida jeans i all ära på rätt person :-) 

Pyton eller Leopard: Gillar inget men leopard är lite snyggare.

Modeblogg eller Modemagasin: Modemagasin är faktiskt mysigare :-) Men modebloggar är snabbare med trenderna!

Baddräkt eller Bikini: Fast baddräkt i badhus, då funkar det helt enkelt inte med bikini, men för det mesta är det bikini som gäller.

Svart eller Vitt: Svart är inte riktigt min grej så det blir väl vitt :P

Uppsatt eller Utsläppt: Det är på något sätt lättare att ha det uppsatt, fastän utsläppt är fint det också.

Guldmetallic eller Silvermetallic: Silver känns fräschare

Lack eller Läder: Ojojoj, här var det absolut INGEN tvekan ;)

Modette eller Elle: Har tyvärr aldrig läst Modette, så det blir Elle, fast Modette verkar bättre

Leggings eller Barbent: Har även svårt för leggins om det skulle vara kyligare ute, då blir det hellre långbyxor. Helklart barbent framför leggins!

Kommer tyvärr inte ihåg varifrån jag hittade listan, men den finns lite varstans så ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback