Lista

SMINK ?
[x] använder mascara
[ ] använder kajal
[ ] använder brunkräm
[ ] använder foundation
[ ] använder läppstift
[/] använder läppglans.
[ ] använder dipliner.
[ ] plattar håret varje dag.
[/] använder parfym. - ibland
[ ] använder ögonskugga
[x] använder deo

Jag använder inte så mycket smink, jag vet jag vet

HUMÖR ?
[ ] blir sur för ingenting.
[x] har starka känslor.
[x] skrattar åt ingenting.

HUMOR ?
[ ] skrattar när någon rammlar.
[/] brukar skratta så tårarna rinner - det kan hända :)
[/] är flummig, för det mesta.


SKOLAN ?
[/] är nöjd med din nuvarande klass
[ ] har läraren börjat gråta någongång pågrund av
stökighet i klassrummet ?

KOMPISAR ?
[/] har kompisar som betyder mer än livet.
[/] har kompisar som sviker.-  det kan väl hända, men det är sånna jag inte känner speciellt väl
[x] har kompisar som är lika i sättet som du själv.

SKADOR ?
[ ] har brytit ett ben.
[ ] har brytit en arm.
[ ] har brytit nacken
[ ] har brytit lilltån.

INTERNET ?
[x] har msn.
[ ] har lunarstorm.
[ ] har bilddagboken.
[ ] har kamrat.
[x] är medlem på hemsidor man har glömt bort.

ÄR DU NÖJD MED LIVET?
[x] Ja.


Jag hittade den någonstans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback