Utmaning: 10 bästa modebloggarna

Äh, jag hittade denna utmaning på Camillas mode och man skulle säga vilka 10 modebloggar man tyckte var bäst så; here we go! (Får se om jag kommer upp i tio...)

Colorelle modeblogg är en av mina absoluta favoriter! Ulrika (som har bloggen) har en färgstark och glad klädstil och skriver om sina inköp.

Käthe's modeblogg är verkligen favoriten! Mycket bra om modevärlden, outfits och en sak som jag gillar är webbutiksnytt som man även får läsa om. Och stora plus för bra recensioner och tävlingar!

Engla´s Showroom med sina fina kläder och roliga reportage. Skriver kanske inte så jättemycket om mode men har en moderiktig klädstil.

Blue Dreams är egentligen inte enbart en modeblogg utan mer en inspirationsblogg men Jenny som skriver på bloggen skriver också väldigt bra om trender och mode. Utöver det bilder, hälsa och livstil :)

livet enligt amanda har jag fått upp ögonen för nu på senare tid och är en stor favorit! Outfits, modetips och tips om fina kläder och accesoarer. 

DanweiStyle är en blogg om stil, mode och festliga outfits. 


Jag kommer inte på fler just nu, men gör jag det sen så skriver jag upp de senare.


Kommentarer
Postat av: Ebba

Rolig utmaning! :D

Postat av: Jenny - Blue Dreams Bloggen

Snällt att du nämner mig.... :)

2007-06-13 @ 16:25:15
URL: http://www.bluedreams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback