Ge mig vårsmycken!

Sötaste klockhalsbandet med jordgubbe i olika färger, jordubben mäter ca 3,5 cm, kedjan ca 57 cm

Kyssjohanna har alla min drömsmycken, och jag håller mig till de billigare varianterna (även om jag älskar de dyra också). De här jordgubbsklockhalsbanden har väl ingen missat? De syns på var och varannan blogg och de är verkligen mina favoriter. Skulle gärna ta den röda, men 395 ,- är lite för mycket för mig just nu. Jag får börja spara :) Annars har de mycket annat fint att erbjuda, som den här söta, gröna jordgubben. Eller varför inte en Hello Kitty-ring? Eller ett Chanel-inspirerande halsband från Alex and Chloe.

Kommentarer
Postat av: Emma

jag har det röda jordgubbshalsbandet, så fint :)

Postat av: Foffe

Emma: Åh, nu blir jag avis ;) Nejmen, det kan jag tänka mig! Det är jättefint! =)

2007-03-15 @ 16:32:59
URL: http://foffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback