Konstigt

Hej!

Jag vet inte, men det känns faktiskt inte lika roligt att blogga längre :( Blogg.se har blivit så konstigt för mig och hela min sida har liksom flyttats mer till vänster. Jag kommer nog inte blogga lika mycket som förrut, och har tröttnat på att blogga om massa kläder hela tiden. Att posta outfit-bilder var verkligen ett lyft men just nu känner jag mig bara trött och skall vila en stund från bloggandet. Jag vet inte, kanske är jag bara i en "icke-blogg-period".

/Foffe

Update:

Tänk så snabbt man kan ångra sig! Fick genast blogg-glöden i mig och riktigt längtar efter att blogga som vanligt igen. Designproblemet har jag sett och hört att flera har så jag hoppas verkligen att det löser sig för alla hos som har det snart! Coolt, är säkert aningens efter men hade inte en aning om att man kunde blocka IP-adresser. WOW XD Men sätter man komma emellen eller hur gör man? Om man vill ha fler alltså.

Kram /Foffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback