Medan man väntar på Melodifestivalen...

Hittade listan hos Alicia :) Skall se om jag har en "perfekt" garderob.

K L Ä D E R
[x] Två par jeans
[x] En kashmirkofta.

[] Ett par svarta finbyxor
[x] Ett par svarta shorts
[] En vit skjorta
[x] En kavaj

[x] En svart kofta
[] En kofta i en annan färg
[x] En jeanskjol
[x] Två svarta toppar
[] Två vita toppar
[] Två svarta linnen

[] Tre vita linnen
[] En trenchcoat

[] En vinterkappa inte en kappa, men vinterJACKA ;P
[x] En svart klänning

S K O R
[] Ett par partysandaletter
[] Ett par svarta och/eller chokladbruna boots
[] Ett par ballerinor
[] Ett par partyskor
[] Ett par söta gummistövlar
[] Två par gympaskor


(alltså jag har skor, men inget av det där tyvärr :P)

A C C E S S O A R E R
[x] En mellanstor vardagsväska
[x] Ett par mörka solglasögon 
[] Ett par skinnhandskar
[] En pashminasjal

[] En weekendbag
[] En partyhandväska
[] En kuvertväska

Ja, hehe. Det blev kanske inte så mycket enligt den här listan men jag är ändå ganska nöjd med min garderob. Men visst finns det alltid något som saknas.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Rolig lista =)

Postat av: Foffe

Caroline: Tack =)

2007-03-11 @ 09:18:15
URL: http://foffe.blogg.se
Postat av: Malin

Den här ska jag också göra :)

2007-03-11 @ 17:18:51
URL: http://mixie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback