Otålig

Har väntat och väntat på H&M-paketet hela veckan och ville helst ha det igår men nej, inget paket syns till. Och inte idag heller. Har väntat nu i en vecka, i och för sig inget konstigt. Det kan ju ta flera månader! Men mitt paket SKULLE dyka upp i slutet på mars, och jag vill ha det nu! ;)

Förövrigt ett riktigt gott slut på en seg och evighetslång vecka utan händelser. Eller jo, hade en bra dröm i natt som gjorde mig lite pigg idag men en dröm är ju bara en dröm så den glädjen varade inte hela dagen. Men slutet på dagen var toppen! Och sen spelade jag gitarr och det gick också bra :D Och fick dessutom en grym låt att träna på. Så jag är ganska nöjd!

TELEVISIONEN ÄR I FUNKTION! Lycka! Fast man glömmer ibland att sätta på den för man tänker inte på att den faktiskt funkar. Ikväll blir det Så ska det låta, om det fortfarande går :) Fredag är ju bara det lycka!

Ha en kanonhelg!!

Kommentarer
Postat av: Klara

Jobbigt att vänta på paket! Speciellt om det är från hm! Jag skulle få mitt i slutet av mars men jag fick det i början, tjiho!

Postat av: Foffe

Klara: Visst är det! Men roligt när det dyker upp :)

2007-04-01 @ 13:50:17
URL: http://foffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback