Utmaning: Lista chokladfavoriterna

Antog en utmaning från Amanda att lista tre chokladfavoriter. Eftersom jag är nötallergiker så har jag kanske inte mycket att välja på, men jag klarar mig så bra :) För mina favoriter, är verkligen favoriter!


På första plats.. Noblesse! Och gärna den med mjölkchoklad, men även den med mörk choklad är god. Min absoluta favorit som känns lagom lyxig i den lite "exklusiva" förpackningen. Blir inte du sugen av att titta på den här bilden? Mums =)




På andra plats.. Marabous mumsiga mjölkchoklad med digestivekexkulor i! Hur gott som helst! En klar tvåa, och favorit!








Image
Och på tredje plats har vi den traditionella mjölkchokladen! Funkar alltid, alltid uppskattat!





Detta var alltså mina chokladfavoriter topp-3. Jag utmanar alla som vill :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

muuuuuuuuuuums!

2007-03-18 @ 13:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback