Vad vill du se i Vårspecialen?

Har ganska många outfits redo, men skall inte visa upp alla i vårspecialen (då jag tyckte att vissa inte alls blev fina eller inspirerande). Jag väljer ut en blandning som jag gillar, men ni får gärna hojta till om det är något ni tycker verkar extra spännande.

1. Grå kofta, vit blus, caprijeans, skinnväska
2. Vit blus, bruna bomullsbyxor, väska, halsband
3. Vit blus, rosa topp, jeanskjol, skinnväska
4. Beiga linnebyxor, brunt linne, rutig skjorta
5. Beige/bruna skjorts, vit blus, väska
6. Svart t-shirt, svarta shorts, cerise oversizehalsduk
7. Brunt linne, vit blus, rutig skjorta, brun kjol, skinnväska, halsband
8. Brunt linne, brun kjol, svart klänning, rosa topp
9. Blått linne, gröna jeans, skärp, halsband, väska
10. Vit blus, orange klänning, caprijeans, leggins, skärp, skinnväska
11. Grön t-shirt, jeanskjol, leggins, skinnväska
12. Vita linnebyxor, rosamönstrad tunika, skinnväska
13. Röd topp, jeansshorts, halsband

Det är många men som sagt, alla ska inte med.

Kommentarer
Postat av: tina

hej foffe':)det som jag tycker verkar lite extra spännande är nr. 5,6,9 och 12. ha det så bra :)

2007-03-13 @ 20:44:19
Postat av: Foffe

tina: Okej, det ska vi kunna ordna =) Tack så mycket! Ha det så bra du med! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback