Vårvärme

Gjorde en utflykt till ett fantastiskt fint ställe för ett par timmar sedan. Låg bara och njut av solen på en filt med en kopp kaffe. Underbart! När solen skiner är det riktigt varmt, kanske 15 grader eller något sånt.

Har dessutom skickat en beställning till H&M. Jag har bestämt mig för att lämna tillbaka klänningen och skärpet. Klänningen var fantastisk men kommer användas för sällan. Och var dyr. Sen gillade jag inte materialet som var för tjockt och tungt. Nej tack! Inga Madonna-varor för min del. Min nya beställning innehåller lite enkla vårplagg vilket känns som en bra investering. Jag tror att en del av beställningen kommer att dyka upp kanske redan i veckan medan resten kommer någon gång i juni. Bland annat beställde jag de två topparna med rynk. Resten får ni se sen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback