En lång helg

Godkväll!

Var iväg och köpte det sista inför trippen så nu känner jag mig väl förberedd. Skall nog skriva om en lista med kläder också. Med mig hem i klädväg, eller snarare skoväg, fick jag ett par flipflops i lite annorlunda variant från H&M. De kostade endast 98 kr och var både snygga och sköna, de tas eventuellt med.

Än är klockan inte mycket men jag antar att tiden far iväg snart och jag anar att jag har lite jag ska förbereda inför morgondagen. Den här veckan hoppas jag ska gå bra och fort. Jag tror vi skulle ha någon slags föreläsning på tisdag eftermiddag men jag fattade aldrig var den skulle handla om ;) Annars händer nog inget speciellt.

Fortsatt trevlig kväll /Foffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback