...På tisdag?

image190

Vit topp H&M
Jeans Lee
Sjal H&M
Jacka Zara
Väska Accessorize
Vita tygskor

Hm, vilken dag. Skulle kanske säga hej förresten, men jag är trött och hungrig och vill bara slänga mig på soffan och äta. Bjöd på mina fina gröna böcker i väskan. Idag hade vi en farbror (eller ja, man, gubbe, kille, nej förresten inte kille, farbror) på besök som höll föreläsning om Afrika. Han var skum men själva föredraget var intressant och jättekul att höra på. Man fick en helt annan bild av Afrika och han visade vilka skillnader det var mellan olika familjer ekonomiskt. Skolorna såg också helt olika ut beroende på var man befann sig, på landet eller i stan. Jo men det var faktiskt kul. Annars var dagen inte mycket att hurra över.

Ikväll blir det pluggande och eventuellt lite TV-tittande. Längtar till på torsdag av två anledningar, en kan ni säkert gissa er till ;-) Men i alla fall, en fortsatt trevlig tisdag!!

/Foffe

Kommentarer
Postat av: Belle

Du deltog ju i min utmaning som gick ut på att utifrån en byxdress sätta ihop en hel outfit. Jag skrev ju att jag skulle publicera ett av kollagen på min blogg, och det blev ditt kollage som publicerades, det var jättefint!
Ville bara säga det!:)

Postat av: Foffe

Belle: Tack så mycket :D Jag ska kolla på din blogg!

2007-05-08 @ 16:54:15
URL: http://foffe.blogg.se
Postat av: Yolla

Jättesnyggt ;D

2007-06-16 @ 21:26:57
URL: http://yollaah.blogg.se
Postat av: Friday

Det är nog den snyggaste outfiten jag sett :P

2007-11-07 @ 19:04:39
URL: http://fridaymode.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback