Upptagen

Hej!

Varför har man så mycket att göra? Det ser inte ut som att jag har tid att berätta om Frankrike-resan idag heller för tiden är knapp och kameran krånglar. Usch! Dessutom hittar jag inte papperet där jag hade sammanfattat resan. Typiskt! Men allt löser väl sig sen.

Idag är det som ni kanske har förstått den mest jobbiga dagen på eftermiddagen och kvällen för själva dagen är kort och lugn men sen får man massor att göra. Jag hade gärna satt mig ner och kollat på inspelningen av ESC finalen men det är ju bara att glömma. Det gick att se den i Frankrike men tvn var minimal likaså ljudet var sprakande och så var det franska kommentatorer. Annorlunda, kanske lite småkul men också oförståligt.

Nu ska jag i alla fall koppla av lite framför datorn innan jag måste ta tag i allt!


/Foffe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback