...På måndag?

image443

Bilderna är mobilbilder så de är hemskt dåliga, plus att bakgrunden inte är så snygg. Haha, men ni kan i alla fall se vad jag har på mig. :)

Ljusrosa topp KappAhl (nya)
Jeans Lindex
Halsband H&M
Läderarmband Lucky Words/Cocoo.se
+ skor från Skopunkten och väska från H&M, som ni inte fått se ännu ;P :$

Idag fick jag dessutom mitt nya armband från Cocoo.se! Supersnabb leverans! Liksom jag beställde i lördags och fick det idag, toppen! Det är jättefint! Har tagit bilder och sånt men ej laddat in så ni får se sen! :)

Kommentarer
Postat av: Ingrid

fint!

Postat av: Rebecca

jasso :) Själv har man nog missat den, men vita var söt :)

2008-04-08 @ 19:29:28
URL: http://rebeccaasv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback