Amy vidare!

Amy Diamond

Bild:
http://www.gylleneskor.se/artist/amy-diamond

Yes, Amy gick vidare direkt till Globen! Nu är i alla fall jag nöjd! :) Christer var ju bara ett enda stort skämt, tycker jag. Att Poodles gick vidare var ju inte överraskande men Suzzie trodde jag inte. Då blev mamma glad i alla fall, haha. :) Synd att Velvet inte gick vidare tycker jag, hon hade en riktigt bra låt!
Nu är min mage fullproppad med godis efter att ha varit ordentligt nervös! Björn Gustavsson var jätterolig, men bättre på genrepet igår tycker jag. Luuk gjorde ett bra jobb han också! Dock tycker jag att det var synd att våra två duktiga schlagerpojk-debutanter inte tog sig till andra chansen. Tycker att både Brandur och Mikael (?) hade jättebra låtar och sjöng fint! Jaja, en helt okej första deltävling. Men Christer är fortfarande en besvikelse. Men Amy blev dagen lycka! Hurra! :)

Vilka tycker ni var bäst?

Kommentarer
Postat av: K A I S A

jo, jag är också nöjd att amy gick vidare :D

Postat av: Kajsa E

Såå kul att Amy gick vidare! :)
Jag röstade på henne, E-Type & The Poodles, Michael (vad han nu hette i efternamn) och Brandur. :P
Mamma röstade på Suzzie :P
Om det ska fortsätta så här med röstningen kommer familjen Eriksson att gå i konkurs. xD
Jag tyckte också att Björn Gustafsson var bättre på genrepet.. Då fick han läsa mer av dikten. Nu hade de skärt ner på allt med Elin och hennes spya på hans jeans. xP

2008-02-09 @ 22:44:23
Postat av: Foffe

K A I S A: Så bra! :)

Kajsa E: Haha, okej. ;) Ja eller hur? x)

2008-02-10 @ 10:36:09
URL: http://foffe.blogg.se
Postat av: Maria

som sagt bra att Amy vann=)
Spännande att se nästa vecka vilka som går vidare..

2008-02-10 @ 11:05:21
URL: http://gossimia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback