Gårdagens shopping!



Igår blev det shopping! Ett par härligt, rosa tights från Indiska för 49kr. Skall man köpa färgade strumpbyxor så är verkligen Indiska att rekommendera. De har ett bra färgutbud och bra pris. Bilden med klänningen är gräslig men jag tog den igår och nu har jag inte tillfälle att ta någon annan bild så ni får nöja er med den. Härlig stil på den! 149kr på Gina Tricot. Och nu har jag äntligen blivit av med behovet av stora ringar, igår köpte jag ett par i silver på Guldfynd. Inte för stora och lite tjockare modell. Som omväxling! 98kr kostade de. Och dagens fynd var denna underbara sjal från Indiska. De har verkligen snyggast sjalar! Detta var dessutom Veckans vara så de kostade bara 39 kr! :) Fanns också i en grönblå nyans som var riktigt fin, också i orange men den här svart/grå färgen är lättmatchad och snygg. I like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback