AMY

Amy var snygg i glitter och pärlor. Låten hon ska sjunga heter

Hej alla! :) Jag har varit jättetrött hela dagen och just nu är jag såå hungrig. Skall snart göra lite nudlar. :) Jag har inte skrivit att jag skall på melodifestivalgenrepet i Göteborg, oh först var jag ganska missnöjd över startfältet, för jag är inget jättefan direkt av Christer Sjögren och E-type, men nu har jokrarna avslöjats och Amy Diamond skall vara i Göteborg, det blir jättekul tycker jag. Jag vet att det finns många, många männsikor med många, många olika åsikter om just henne men jag tycker att hon är fantastiskt duktig och hoppas verkligen att hon har en riktigt bra låt nu. :) Heja Amy!

Kommentarer
Postat av: J E N N Y

Kul att gå på melodfestivalsgenrepet, när deltävlingen var i Gävle förra året var jag och kollade på genrepet :) Superkul!

2008-01-15 @ 22:00:37
Postat av: Evelina

Är inte Amy typ 14?

Postat av: Foffe

J E N N Y: Åh så roligt! :-) Jag var i Göteborg för några år sedan och tyckte om det då också. Skall bli kul att gå igen.

Evelina: Nja, jag vet inte. Hon borde ju vara tillräckligt gammal för att få tävla. Är inte gränsen typ 16?

2008-01-17 @ 16:51:54
URL: http://foffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback